jueves, 31 de marzo de 2011

PER FI, DESPRES DE DOS MESOS EN LLISTA DE ESPERA.

El pròxim dimecres dia 6 d'abril, dos mesos després del meu aniversari i del accident de trafic que vaig sofrir, on al dia següent em van diagnosticar el tumor al bronquio principal dret, tinc data per a operarme. Eixe dia estare ingresat i al dia següent dia 7 m'operaran.

No estic content per el que han tardat i no vaig a tirar-me enrrere en coses que he fet, sols dir-vos que gracies per el vostre suport i que després de l'hospital ja vos seguire donant per sac.

L'operacio es el dia 7 osiga que de 1 a 2 dies estare en (UCI o reanimacio) no podreu visitar-me, i despres estare ja en la planta. Si per alguna d'aquelles no vos avise de on estic clavat, aneu a informació i pregunteu per el meu nom. Jordi Cervera Roig i vos ho diran.

Una abraçada a tots!

No hay comentarios:

Publicar un comentario