domingo, 15 de abril de 2012

Per tu ho donaria tot.

Anys en aquesta vida, m'han fet madurar, m'han fet pensar, m'han fet fer-me com a un home, encara que em queda molt fer descobrir i molt per comprendre, ja que en ningun moment serem tots perfectes, sempre busquem algú que junt al teu costat es puga pareixer al màxim eixa perfecció.

Fara uns mesos vaig trobar en tu algo que em completementava, algo que necessitava la meua vida. En esta vida els dos hem pasats per situacións així on pensavem que en els anteriors amors ho teniem tot complet, i que seria el definitiu. Però no va ser així. 

Entre tu i jo hem pasat moments del record, inolvidables, hem fet un viatge junts, un màgnific viatge inclús en la nostra inexperiència com a viatgers i com a dominadors del idioma.... Tots els moments al teu costat no els pense oblidar, perquè els vuic recordar tots per a poder millorar-los cada dia.

Vuic pasar en tu molts mes dies, molts mes setmanes, molts mes mesos, i inclus anys, no sols perquè ara t'estime i m'encantes, sinó perquè cada dia vuic demostrar-te a tu i a mi mateixa que amb tu el meu cor està ple, la meua felicitat va volant per el nóvols. Se que amb tu no es ni paregut en els anteriors vegades que he pasat per açò, ara tinc més cap, soc mes major, tinc algo més d'expriència, i vuic gaudir de totes aquestes nous adquisicions per a millorar la nostra relació.

Mentre els dos estiguem be, disfrutant del que fem, gaudint junts, res que mes que la propia existencia ens impedirà estar junts amor.

Vuic que cada dia amb tu siga genial. Mirar-nos el rostre i vore que el que vem es el que desitgem. I ser així feliços. 

T'estime molt princesa, amb tu em sent perfecte, i vuic seguir així sempre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario