martes, 9 de agosto de 2011

Estiu intens, però pense que ja es hora de tornar a la rutina!

Com molts sabeu, he pasat per uns mesos molt durs en la meua vida. He superat un Càncer, encara que ara per ara i fins a d'aci molts anys seguiré en revisions cada 3 a 6 mesos durant els pròxims 5 anys, evidentment, jo no tinc cap problema ni dubte de que aquestes revisions han de fer-se encara que siguen un tant agobiants per les proves, però açò reduira la possibilitat de que puga tornar-me a pasar alguna cosa, o en cas de que puga sortir alguna irregularitat puga ser captada i neutralitzada els més prompte possible.


Continuant parlant de metges i historials clinics, fara ara 1 mes que he tornat a fer-me la revision anual del peu, i res... continua igual que fa uns anys, però la doctora sempre em fa la mateixa pregunta no se si irònicament o amb total sinceritat sempre li conteste.. el mateix. "Que vols tu del teu peu? "Doncs... vuic que estiga be", com ja se podreu imaginar la resposta a eixa pregunta evidentment es imposible, però a pregunta irònica una resposta més irònica encara. Per al pròxim any m'ha demanat un estudi radiogràfic, potser siga perque m'estic apropant ja a la edat de que el meu cos es quede així i no cresca i la posibilitat de la operació de "3 ungles" potser siga mes efectiva que mai. "però aquesta operació no me va a tornar el peu a la normalitat". Per tant jo per ara decidisc que no vuic operar-me, encara puc fer exercisi, jugar de porter i disfrutar amb els amics en les festes.


Com diu el propi títol... ja es hora de tornar a la rutina, i si, tots pensareu que estic torrat, me fa falta 1 tornillo al cap però, després d'estar... des de febrer sense universitat, sense curro, sense fer res, i sols dedicar-me a la operació i lluita contra ella mateixa, (que molt pensareu que ja es prou feina...), ja hi ha ganes de tornar anar a la universitat, estudiar i seguir formant-me.

Però sempre hi ha que disfrutar dels ultims dies de vacances... i com encara queda 1 mes per començar.... disfrutare dels meus amics aquest cap de setmana del heavy metal espanyol i internacional en el LEYENDAS DEL ROCK, la setmana següent amb una amiga disfrutarem de la final de la SUPERCOPA D'ESPANYA BARÇA - MADRID, i ja per finalitzar, amb la familia disfrutarem d'una setmana a canaries, i tirarem la traca final a unes vacances... que mai voldria que es tornaren a repetir per la seua llargaria....!

Gràcies a tots per llegir i seguir recoltzant-me i animar-me en tots aquests dies! :- D !

No hay comentarios:

Publicar un comentario